Νέες θέσεις εργασίας από την Telecroft για στελέχωση τμήματος υποστήριξης πελατών για μεγάλο Τραπεζικό οργανισμό.

Βασικά Καθήκοντα & Αρμοδιότητες

  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας
  • Κατανόηση των εξειδικευμένων αναγκών του πελάτη και προώθηση βέλτιστων λύσεων
  • Ενημέρωση των υφιστάμενων πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες
  • Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας

Κατάρτιση & Επαγγελματική Εμπειρία

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
  • Άριστη χρήση του προφορικού λόγου
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
  • Θέληση για μάθηση, αίσθηση υπευθυνότητας και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
  • Άριστη χρήση Ελληνικής και καλή χρήση Αγγλικής γλώσσας Χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office).
  • Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
  • Ικανότητες & Δεξιότητες
  • Επικοινωνιακές ικανότητες
  • Οργάνωση & διαχείριση χρόνου
  • Εχεμύθεια & υπευθυνότητα
  • Επαγγελματισμός & συνέπεια

Ικανότητες & Δεξιότητες

  • Επικοινωνιακές ικανότητες
  • Οργάνωση & διαχείριση χρόνου
  • Εχεμύθεια & υπευθυνότητα
  • Επαγγελματισμός & συνέπεια

Η Εταιρεία μας σας παρέχει:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές 900€ και extra rally απόδοσης
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Άμεση Πρόσληψη
  • Πλήρης απασχόληση
  • Διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Εύκολη πρόσβαση στις εγκαταστάσεις με όλα τα ΜΜΜ (πλησίον σταθμού Μετρό και Τραμ)
  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές 900€ και extra rally απόδοσης

Στοιχεία επικοινωνίας: Βασιλάκη Γιάννα, Hr Recruiter | 2111073932
Email: info@telecroft.gr | www. Telecroft.gr | Ekataiou 95, 11743 Neos Kosmos


Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο