Βασικά Καθήκοντα & Αρμοδιότητες
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας
- Κατανόηση των εξειδικευμένων αναγκών του πελάτη και προώθηση βέλτιστων λύσεων
- Ενημέρωση των υφιστάμενων πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες
- Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
Κατάρτιση & Επαγγελματική Εμπειρία
- Απολυτήριο Λυκείου
- Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
- Άριστη χρήση του προφορικού λόγου
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Θέληση για μάθηση, αίσθηση υπευθυνότητας και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Άριστη χρήση Ελληνικής και καλή χρήση Αγγλικής γλώσσας Χρήση Η/Υ σε περιβάλλον Windows (MS Office).
- Αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
- Ικανότητες & Δεξιότητες
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Οργάνωση & διαχείριση χρόνου
- Εχεμύθεια & υπευθυνότητα
- Επαγγελματισμός & συνέπεια
Ικανότητες & Δεξιότητες
- Επικοινωνιακές ικανότητες
- Οργάνωση & διαχείριση χρόνου
- Εχεμύθεια & υπευθυνότητα
- Επαγγελματισμός & συνέπεια
Η Εταιρεία μας σας παρέχει:
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές 900€ και extra rally απόδοσης
- Προοπτικές εξέλιξης
- Άμεση Πρόσληψη
- Πλήρης απασχόληση
- Διαρκής υποστήριξη και εκπαίδευση
- Εύκολη πρόσβαση στις εγκαταστάσεις με όλα τα ΜΜΜ (πλησίον σταθμού Μετρό και Τραμ)
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές 900€ και extra rally απόδοσης
Στοιχεία επικοινωνίας: Βασιλάκη Γιάννα, Hr Recruiter | 2111073932
Email: info@telecroft.gr | www. Telecroft.gr | Ekataiou 95, 11743 Neos Kosmos